Sunday, February 5, 2017

U AUTOBUSU, PORED DEVOJKE ČIJE JE ČITAVO TELO PREKRIVENO TETOVAŽAMA, STAJALA JE BAKA I SA ČUĐENJEM...

U AUTOBUSU, PORED DEVOJKE ČIJE JE ČITAVO TELO PREKRIVENO TETOVAŽAMA, STAJALA JE BAKA I SA ČUĐENJEM...










U autobusu, pored devojke čije je čitavo telo prekriveno tetovažama, stajala je baka i sa čuđenjem zagledala tetovažu na vratu. Devojka je uputa: ”Šta je baba, u tvoje vreme nije bilo tetovaža? Šta si toliko blenula?” Baka joj odgovori: ”Kćeri moja, u moje vreme je bilo svega… ja sam 30 godina provela u Aziji. Zatim sam predavala kineski jezik na fakultetu. Jednostavno, ne mogu da shvatim, zašto ti na vratu kineskim slovima piše *Jednom odmrznuto ne zamrzavati ponovo* “

0 comments:

Post a Comment

 

Kuhinjske pričice Template by Ipietoon Cute Blog Design