Monday, November 28, 2016

NEŠTO NAJFINIJE I NAJLJEPŠE ŠTO SAM DO SADA PROBALA VOĆNA NESQUIK TORTA

NEŠTO NAJFINIJE I NAJLJEPŠE ŠTO SAM DO SADA PROBALA VOĆNA NESQUIK TORTA









Sastojci

Podloga:

  • 250 gr mljevenog plazma ili petit keksa
  • 1.5 dl mlijeka
  • 2 kašike nesquika
  • 60 gr maslaca

Fil od kupina:

  • 6.0 dl voćnog pirea (kod mene su
  • kupine, ja sam 800 gr svježih
  • kupina izmiksala, a zatim
  • procjedila kroz gazu i dobila ovu
  • količinu)
  • 6 kašika šećera (može manje, a i više kako
  • ko voli)
  • 60 gr gustina
  • 60 gr maslaca

Nesquik-nougat krema:

  • 7.5 dl punomasnog mlijeka
  • 2 kašike nesquika
  • 3 pudinga nougat premium
  • 4 kašike šećera
  • 150 gr nesquik ili kinder čokolade sa mliječnim punjenjem
  • 125 gr maslaca
  • 100 ml umućenog slatkog vrhnja
  • Za ukrašavanje:
  • 200 ml umućenog slatkog vrhnja
  • 1 kašika nesquika

Priprema

1. -Nesquik-nougat krema: (ovo mi je jedna od najukusnijih krema, probala sam Bojaninu
iz Nesquik pite i oduševila se, ovo je malo drugačija verzija, malo mekša i super se slaže
sa želeom od kupina..) Od 7.5. dl mlijeka odvojimo 1 dl, prosijemo puding, dodamo
šećer i to razmutimo u tom 1dl fino da nema grudvica. U ostatak mlijeka staviti 2 kašike
nesquika i staviti na šporet da se grije. U vrelo dodavati razmućen puding i skuhati finu
gustu kremu, skloniti sa vatre i odmah dodati 150 gr čokolade i miješati dok se ne istopi.
Prekriti površinu kreme prozirnom folijom i ostaviti da se hladi.
2. Podloga od keksa: Mljeveni keks preliti sa 1.5-2.0 dl mljeka (zavisi od keksa-koliko
upija) u koje smo dodali i razmutili nesquik i rukama umjesiti. Izmiksati maslac i
dodavati prethodnu smjesu i sve fino sjediniti. Obruč za tortu prečnika 26 cm obložiti
prozirnom folijom , staviti na pladanj za torte i preručiti izmiksani keks i formirati
glatku i ravnomjernu podlogu. Ostaviti u frižideru dok pravite žele od voća.
3. Voćna krema: Voćni pire staviti u šerpu, odvojiti malo i u tome izmješati prosijani gustin
i šećer i to skuhati uz stalno mješanje u ostatku zagrijane tečnosti na vatri. Kad je žele
kuhan, skloniti sa šporeta i dodati maslac, mješati dok se ne istopi. Toplu voćnu kremu
premazati preko podloge od keksa i ostaviti u frižider.
4. Nesquik-nougat krema- nastavak: Kad je krema ohlađena, posebno pjenasto umutiti
maslac i dodavati kašiku po kašiku kreme i miksati malo duže da se sve fino sjedini.
Posebno umutiti 300 ml vrhnja za šlag u to dodati 1-2 kašike nesquika, te 1/3 (100ml)
lagano kašikom umješati u gornju kremu. Ovaj fil premazati preko voćnog, a sa
ostatkom umućenog slatkog vrhnja ukrasiti torticu po želji…ja sam odozgo naribala
čokoladu i poredala kupine….a vi kako god želite 🙂
Posluživanje
Ostaviti tortu nekoliko sati u frižideru, najbolje preko noći i služiti. Prijatno!

0 comments:

Post a Comment

 

Kuhinjske pričice Template by Ipietoon Cute Blog Design