Tuesday, November 1, 2016

ISPOVEST – NAPUMPAO ME SVEKAR! ŠTO DA…

ISPOVEST – NAPUMPAO ME SVEKAR! ŠTO DA…






Inače volim starije. Za muža sam se udala da bih prikrila od svih svojih to da volim starije ljude, i da zapravo ne mislim ništa pozitivno za dečke mojih godina. Tako kada je on počeo raditi skoro ga nikada nije bilo kod kuće, sa svekrom sam stekla neki prijateljski odnos s vremenom i rekla sam mu istinu o sebi, vla*im na svekrva. Nije me osuđivao niti malo dapače pružio mi je svoju potporu i razumijevanje. Nisam mislila da će taj naš odnos prerasti u nešto više i da ćemo imati nešto zajedno.

Zaljubili smo se oboje do ušiju, iskorištavali bi svaku priliku da budemo zajedno i vodimo ljubav. Očito nismo dovoljno dobro pazili kada sam ja ostala trudna. On to još ne zna jer se bojim njegove reakcije s obzirom da ima više već godina i sumnjam u to da bih htio biti otac, druga stvar još je i svekrva tu mislim da bi nas zatukla oboje.

Razmišljala sam da dijete podvalim njegovom sinu, ali nikako da se odlučim na to jer se bojim kada se dijete rodi da se ne bude vidjelo na njemu nekakva razlika. Nisam pametna i ne znam što da napravim po tom pitanju, znam samo da nemam namjeru pobaciti jer nisam osoba koja bi nekom oduzela život zbog svoje greške.Ima tko kakav savjet za mene? Što da napravim? Dali da mu kažem ili napravim nešto drugo, bojim se da bi me mogao slati na pobačaj a ja znam da neću pristati na to sigurno. Izbiti će svađa i na kraju će sve polako isplivati na površinu onda smo oboje gotovi.

0 comments:

Post a Comment

 

Kuhinjske pričice Template by Ipietoon Cute Blog Design